FAQ

Jak złożyć zamówienie na zestaw całodzienny?

  • Catering – całodniowy zestaw posiłków powinien być zamówiony conajmniej dzień wcześniej 
  • zamówienia przyjmowane są drogą telefoniczną, osobiście w lokalu 
  • Płatność – na miejscu w lokalu lub przedpłata na konto danego oddziału po ustaleniu z działem zamówień

Jak wyglądają dostawy cateringu?

Dostawa jest zawsze ustalana z klientem co miejsca pozostawienia zestawu lub doręczenia do rąk własnych. (na życzenie klienta zostawiamy pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu)

Zamówienie z Menu stacjonarnego?

Zamówienia na pojedyncze posiłki przyjmowane są w lokalu lub telefonicznie. Kwestia dowozu do klienta ustalana jest zawsze indywidualnie.

Ceny nie zawierają kosztów dowozu

Pakiet Lunch Box

Zamów do domu, do pracy, na uczelnię – gdzie tylko chcesz 

  • Wybierz 2 lub 3 dania z Menu stacjonarnego
  •  ułóż swoje własne menu z naszych dań na tak długo jak chcesz

Przykładowo:

  • Poniedziałek: pozycje 2, 11
  • Wtorek: pozycje 14, 21, 32
  • Piątek: pozycje 1, 15

 

  • Skontaktuj się działem zamówień cateringu w twojej okolicy mailowo lub telefonicznie i ustal swoje menu
  • Przekaż informacje o dostawie i zostaw swój numer telefonu dla dostawcy, dokonaj płatności i spokojnie oczekuj swojego zestawu

Płatność – na miejscu w lokalu lub przedpłata na konto danego oddziału cateringu

Potrzebujesz diety indywidualnej?

Skontaktuj się z naszym specjalistą lub umów się na konsultacje – dział Dietetyk/Trener